Do zjazdu A3C pozostało
Zjazd trwa :D

Studio filmowe seyren'a

Dział dotyczący gry Arma 3
Posty: 46 • Strona 3 z 51, 2, 3, 4, 5

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Alduric » 27 sty 2014, o 22:12

Nee, nastepny update modów bedzie aktualizował doszczętnie wszystkie mody włącznie a acre czy cba, i będzi etrza pobrać wszystkie od nowa.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Alduric
Szogun A3C
Avatar użytkownika
Szogun A3C
Karts DLCMarksman DLC

Posty: 3780
Dołączył(a): 3 mar 2013, o 03:48

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez DarkMnich » 27 sty 2014, o 22:49

Alduric napisał(a):Nee, nastepny update modów bedzie aktualizował doszczętnie wszystkie mody włącznie a acre czy cba, i będzi etrza pobrać wszystkie od nowa.


Obrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
DarkMnich
St Sierżant Sztabowy
Avatar użytkownika
St Sierżant Sztabowy

Posty: 496
Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 16:34
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Chrno » 28 sty 2014, o 17:39

W sumie skończyłem już te zombiaki i przydało by się przeprowadzić jakiś poważniejszy test w kilka osób
Chrno
Avatar użytkownika

Posty: 85
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 19:18

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez ULi » 28 sty 2014, o 18:18

Witam
Chrno dziś po oficjalnej mogę testować z wami.
Pozdrawiam
ULi
ULi
Avatar użytkownika

Posty: 283
Dołączył(a): 26 paź 2013, o 20:47
Lokalizacja: Mazury

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Pumpkin » 28 sty 2014, o 20:20

Świetna robota panowie. Jakbyście chcieli coś testować, zgłaszam się. :D
Pumpkin
Avatar użytkownika

Posty: 74
Dołączył(a): 2 lis 2013, o 19:36
Lokalizacja: Serbia

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez Chrno » 30 sty 2014, o 15:08

Na pierwszych większych testach wyszło że zombiaki nie mają dzwięków i animacji ataku - była to wina skryptu który je spawnił. Do czasu aż nie napiszę nowego trzeba je pojedynczo ustawiać w edytorze (wtedy wszystko śmiga).
W międzyczasie udało mi się coś popsuć że zombiaki zatrzymywały się 2-3m od gracza i nic nie robiły - naprawione.

Dzisiaj wymyśliłem całkowicie nowy ficzer przez który "ocalali" będą robić w gacie, ale żeby dowiedzieć się co to, będziecie musieli poczekać na nowy filmik (staram się narobić smaka, nie wiem czy wyszło ;p)
Chrno
Avatar użytkownika

Posty: 85
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 19:18

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez cegli11 » 30 sty 2014, o 15:15

To lepiej nie zdradzaj tego w filmie, tylko upewnij się, że działa i wrzucisz w misję :D
cegli11
Major
Avatar użytkownika
Major

Posty: 565
Dołączył(a): 2 lis 2013, o 19:10

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez ChiggyXX » 30 sty 2014, o 15:36

czekam z utęsknieniem na finalną wersję
ChiggyXX
Avatar użytkownika

Posty: 589
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:38

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez seyren » 30 sty 2014, o 16:08

nawet ja nie wiem co on tam wymyślił :roll:
seyren
Avatar użytkownika

Posty: 629
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 17:40

Re: Studio filmowe seyren'a

Postprzez seyren » 31 sty 2014, o 16:47

seyren
Avatar użytkownika

Posty: 629
Dołączył(a): 5 paź 2013, o 17:40

Poprzednia stronaNastępna strona

Posty: 46 • Strona 3 z 51, 2, 3, 4, 5

Powrót do Arma 3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość